Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació

Editorial:
Portic
EAN:
9788473067553
Año de edición:
Materia
NARRATIVA
ISBN:
978-84-7306-755-3
Páginas:
278
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
(CAT).BIBLIOTECA OBERTA

Descuento:

-5%

Antes:

25,10 €

Despues:

23,85 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Peró també porten a plantejar diverses qüestions: de quina  manera transformen les estratégies de márqueting Com es p

Otros libros del autor en Copi Rey

Materia en Copi Rey

Portic en Copi Rey

  • Una societat assetjada -5%
    Titulo del libro
    Una societat assetjada
    GARCIA ESPUCHE, ALBERT
    Portic
    Una societat assetjada: Barcelona 1713-1714 ofereix una visió única dels 414 dies de setge a Barcelona durant...
    No disponible

    25,00 €23,75 €

  • Catequesis baptismals -5%
    Titulo del libro
    Catequesis baptismals
    de Jerusalem, Ciril
    Portic
    No disponible

    17,50 €16,63 €

  • Comediantes y mártires -5%
    Titulo del libro
    Comediantes y mártires
    Sebreli,Juan Jose
    Portic
    Tras deslumbrar a los lectores y la crítica con su análisis de la filosofía del siglo XX en El olvido de la ...
    No disponible

    15,30 €14,54 €

  • Tot fred -5%
    Titulo del libro
    Tot fred
    Parellada, Ada
    Portic
    Quan fa calor, el que ve de gust són plats refrescants i lleugers. A Tot fred, l'Ada Parellada explica, de man...
    No disponible

    8,35 €7,93 €

  • D´HEROIS I TRAIDORS -5%
    Titulo del libro
    D´HEROIS I TRAIDORS
    Nº 119
    Vila, Santi
    Portic
    Les relacions polítiques i institucionals entre Catalunya i l'Estat espanyol passen per un dels pitjors moment...
    No disponible

    17,90 €17,01 €