Atención ao cliente

Atención ao cliente. Guía práctica de técnicas e estratexias

Editorial:
Ideaspropias
EAN:
9788498391602
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9839-160-2
Páxinas:
190
Encadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
lingua:
GALEGO
Ancho:
170
Alto:
240
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
GESTION EMPRESARIAL

Desconto:

-5%

Antes:

18,95 €

Despois:

18,00 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

A atención ao cliente engloba todas as accións que realiza a empresa para aumentar o nivel de satisfacción dos seus clientes. Ademais, non debe verse tan só como unha ferramenta estratéxica de marketing, orientada a minimizar os erros e perder o menor número de clientes posible, senón que representa un sistema de mellora continua na empresa.

O obxectivo deste material didáctico é conseguir que o  lector adquira unhas habilidades e actitudes concretas para mellorar a atención ao cliente e conseguir así un maior beneficio na súa empresa.

Neste manual, que Ideaspropias Editorial lle presenta,  abórdanse temas referentes a aspectos xerais da comunicación, tanto oral como escrita, e da atención ao público, así como aspectos relativos ao consumidor, que nos permiten establecer unhas pautas de actuación na atención ao cliente, orientadas a mellorar a calidade do servizo.

Outros libros do autor en Copi Rey

  • Servicio al cliente -5%
    Titulo del libro
    Servicio al cliente
    'Renata Paz Couso '
    Ideaspropias
    Renata Paz Couso es licenciada en Psicología Social y del Trabajo por la Universidad de Santiago de Compostela...
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • La organización del trabajo -5%
    Titulo del libro
    La organización del trabajo
    'Renata Paz Couso'
    Ideaspropias
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • La organización del trabajo -5%
    Titulo del libro
    La organización del trabajo
    Paz Couso, Renata
    Ideaspropias
    No disponible

    17,95 €17,05 €

  • Atención al cliente -5%
    Titulo del libro
    Atención al cliente
    'Renata Paz Couso'
    Ideaspropias
    La atención al cliente engloba todas las acciones que realiza la empresa para aumentar el nivel de satisfacciÃ...
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • Gestión de la pyme -5%
    Titulo del libro
    Gestión de la pyme
    ', Silvia Ruiz Blanco;, Renata Paz Couso;, David Fernández Pere'
    Ideaspropias
    Renata Paz Couso es licenciada en Psicología Social y del Trabajo por la Universidad de Santiago de Compostela...
    No disponible

    10,00 €9,50 €

Materia en Copi Rey

  • COMO CREAR TUS GPT EN 15 MINUTOS -5%
    Titulo del libro
    COMO CREAR TUS GPT EN 15 MINUTOS
    GARCIA MARTIN, DAVID
    Marge books
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    17,89 €17,00 €

  • Santis y q3 -5%
    Titulo del libro
    Santis y q3
    Ezkurra Loyola, Pedro
    Infova
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    13,00 €12,35 €

  • Manual práctico de fiscalidad (parte general) -5%
    Titulo del libro
    Manual práctico de fiscalidad (parte general)
    Chico de la Cámara, Pablo
    Cef
    El manual que tiene el lector en sus manos se compone de 15 compactas lecciones que tienen como misión ayudar ...
    No disponible

    34,70 €32,97 €

  • Gestao do Conhecimento -5%
    Titulo del libro
    Gestao do Conhecimento
    Jürgen Kluge
    Principia
    Este livro resulta de um estudo de 40 empresas americanas, europeias e  japonesas empreendido pela McKinsey & C...
    No disponible

    5,79 €5,50 €

  • Principios de economía. Libro de ejercicios -5%
    Titulo del libro
    Principios de economía. Libro de ejercicios
    Gimeno Juan A.
    Mc graw hill interamericana
    Este libro de ejercicios complementa al libro de texto “PRINCIPIOS DE ECONOMIA” de Juan A. Gime...
    No disponible

    38,20 €36,29 €

Ideaspropias en Copi Rey