Des de la trinxera. Manual de supervivéncia en Creativitat Publicitária

Des de la trinxera. Manual de supervivéncia en Creativitat Publicitária

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889551
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-955-1
Páxinas:
304
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

28,00 €

Despois:

26,60 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Parir idees. Aquesta és l'esséncia de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Peró d'on venen les idees Tothom pot ser creatiu Qué fem per estimular el naixement de les  idees Quina és la bona Com s'ho fan els professionals Com es ven una idea Com es defensa una idea Qué hi ha i qui hi ha darrera del dia d'una agéncia de publicitat Com treballen els creatius Realment está canviant la publicitat Darrere la creativitat publicitária hi ha moltes preguntes i unes quantes més que no he escrit. Jo les he provat  de contestar una a una de l'única manera que crec convincent: des de l'experiéncia. Des del dia a dia del qui treballa en el sector i que ha tastat diferents mercats nacionals i internacionals. Des del foc creuat diari que crec que és el que realment atrau a qui comenÇa en aquesta apassionant professió. L'adrenalina de tenir una idea, defensar-la, vendre-la i portar-la a terme. Es a dir, des de la trinxera.

Outros libros do autor en Copi Rey

Materia en Copi Rey

Uoc editorial en Copi Rey

  • Manual del productor audiovisual -5%
    Titulo del libro
    Manual del productor audiovisual
    Martínez Abadía, José;Fernández Díez, Federico
    Uoc editorial
    José Martínez Abadía y Federico Fernández aportan el manual más completo y actual para la formación del p...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    34,00 €32,30 €

  • Com m´han pogut convencer?:dimensions socials -5%
    Titulo del libro
    Com m´han pogut convencer?:dimensions socials
    Nº 4
    Muñoz, Kristine
    Uoc editorial
    La persuasió te lloc a través de la personalitat, les emocions, les actituds, les percepciosn i d'una gran va...
    No disponible

    19,00 €18,05 €

  • E-actividades -5%
    Titulo del libro
    E-actividades
    Salmon, Gilly
    Uoc editorial
    No disponible

    22,00 €20,90 €

  • Callejeando por seis ciudades europeas -5%
    Titulo del libro
    Callejeando por seis ciudades europeas
    Nº 35
    Villacampa, Pablo
    Uoc editorial
    Eláflâneur. El paseante. Símbolo de la ciudad moderna. Algo así como un arquetipo urbano que se relaciona c...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    14,00 €13,30 €

  • La pobreza en Barcelona en los años del Big crap (2008-2014) -5%
    Titulo del libro
    La pobreza en Barcelona en los años del Big crap (2008-2014)
    Martínez, Jesús
    Uoc editorial
    El Big Crap es el poder económico que se escapa del control político, una fuerza que no ha dejado de crecer m...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    15,00 €14,25 €