Premsa i autodeterminació. Catalunya i Euskadi dins l'Espanya de la Transició

Premsa i autodeterminació. Catalunya i Euskadi dins l'Espanya de la Transició

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490644591
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9064-459-1
Páxinas:
192
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

18,00 €

Despois:

17,10 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

En tant que institucions socials, els mitjans de comunicació, a l'hora  d'opinar i informar sobre els conflictes nacionals, ofereixen un discurs polític que influeix en el desenvolupament dels fets sobre els  quals parlen. El llibre ve acompanyat d'un marc teóric que permet definir de manera operativa els conceptes de nació, nacionalisme i autodeterminació dins una etapa decisiva per a la conformació de l'actual Estat de les autonomies (1975-1979). S'hi estudia el paper dels diaris i, en concret, el seu discurs polític a l'hora de construir identitats. S'hi proposa una análisi seguint l'enfocament teóric de l'análisi crítica del discurs (ACD). S'hi analitzen les peces d'opinió (editorials i columnes) que tracten sobre l'encaix catalá i basc que projectaven diaris espanyols, catalans i bascos en aquell moment. En definitiva, el llibre proposa una metodologia analítica i se n'ofereixen els resultats. Per la seva aproximació teórica i la seva proposta analítica, aquest manual és una eina útil per als estudiosos del discurs periodístic, així com per a aquelles persones interessades en la contribució que tenen els mitjans en la construcció d'identitats polítiques.

Materia en Copi Rey

  • Si no esta roto rompalo -5%
    Titulo del libro
    Si no esta roto rompalo
    Robert J. Kriegel / Louis Patler
    Amat editorial
    En el pasado, el cambio tenía lugar paulatinamente. Nos dábamos el lujo de hacer proyectos a largo plazo y el...
    No disponible

    16,14 €15,33 €

  • Negociar para convencer -5%
    Titulo del libro
    Negociar para convencer
    Galeote Muñoz María Del Pilar;Segura Gálvez Mariana;Costa Garcia Mercedes
    Mc graw hill interamericana
    La vida es negociación. Casi todas las actividades del ser humano en sociedad implican alguna forma de tratar ...
    No disponible

    34,09 €32,39 €

  • ¿Por que trabajamos?:en busca de sentido -5%
    Titulo del libro
    ¿Por que trabajamos?:en busca de sentido
    Schwartz, Barry
    Empresa activa
    .Un nuevo libro de la colección TED. .Del autor del best seller del New York Times The paradox of choice....
    No disponible

    5,95 €5,65 €

  • Webinar professionali -5%
    Titulo del libro
    Webinar professionali
    AA.VV
    Hoepli
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • Fiscalidad individual -5%
    Titulo del libro
    Fiscalidad individual
    Gutierrez, M.ª Victoria
    Piramide
    La figura tributaria más importante dentro del ámbito de la fiscalidad  individual directa es el Impuesto sob...
    No disponible

    39,95 €37,95 €

Uoc editorial en Copi Rey