História del Japó

História del Japó

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497886260
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-626-0
Páxinas:
350
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

29,00 €

Despois:

27,55 €
IVE incluído
Comprar

La história del Japó és una de les més extraordináries del planeta. Punt de trobada de l'Asia continental i l'oceá Pacífic, l'arxipélag japonés ha desenvolupat a través dels segles una cultura própia, enriquida a partir del contacte amb la cultura xinesa i amb Occident. En la seva história, el Japó s'ha reinventat en nombroses ocasions: des de l'esplendor aristocrática de la cort Heian, en qué es va compondre la que alguns consideren la primera novel·la psicológica de la história, fins a la cultura marcial dels famosos samurais; des del tancament a l'exterior durant més de dos segles, durant els quals la ciutat d'Edo va créixer fins a esdevenir la més gran del món, fins a la modernització accelerada de la restauració Meiji; des del colonialisme imperialista, fins a la destrucció atómica i el subsegüent miracle económic de la postguerra. Sempre canviant, el Japó  no ha deixat de buscar noves respostes als reptes de cada moment históric i, en bona mesura, aixó és el que l'ha fet un país tan fascinant. Des de la prehistória fins al segle XXI, aquest manual d'história del Japó, el primer íntegrament en catalá, ens vol acostar al coneixement d'aquest poble mil·lenari. De manera concisa peró exhaustiva, els autors repassen els esdeveniments més importants en la  história del "país del sol naixent", i descriuen amb claredat els canvis polítics, socials, económics i culturals que l'han definit. Alhora, no perden mai de vista la dimensió global de la história japonesa, tant en el marc regional del nord-est de l'Asia com en tot l'ámbit internacional. El manual també conté una útil cronologia i un complet glossari terminológic.

Materia en Copi Rey

  • LA NUEVA GENERACIÓN DE VALOR -5%
    Titulo del libro
    LA NUEVA GENERACIÓN DE VALOR
    Brujó Sánchez-Harquinday, Gonzalo
    Lid
    Gonzalo Brujó analiza la marca como el activo clave que genera valor capaz de atraer y retener las preferencia...
    No disponible

    29,90 €28,41 €

  • LOGISTICA EN LA EMPRESA, LA.(EMPRESA Y GESTION) -5%
    Titulo del libro
    LOGISTICA EN LA EMPRESA, LA.(EMPRESA Y GESTION)
    Castán Farrero, José María;López Parada, José;Núñez Carballosa, Ana
    Piramide
    La globalización de los mercados, la orientación de la empresa al cliente y el enfoque de la actividad produc...
    No disponible

    25,95 €24,65 €

  • Pellegrini e turisti -5%
    Titulo del libro
    Pellegrini e turisti
    Giovanni, Sesana
    Hoepli
    No disponible

    16,00 €15,20 €

  • El sondeo, una herramienta de marketing -5%
    Titulo del libro
    El sondeo, una herramienta de marketing
    Antoine, Jacques / Puente López, Fidel
    Deusto
    No disponible

    23,50 €22,33 €

  • VIDA INTERNA DE LA EMPRESA
    Antigo
    -5%
    Titulo del libro
    VIDA INTERNA DE LA EMPRESA
    RITTI, R. RICHARD / FUNKHOUSER, G. RAY
    Plaza & janes editores
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    12,26 €11,65 €

Uoc editorial en Copi Rey